Az internet az ipari marketing és a beszerzési marketing terén is sokféle lehetőséget kínál a cégek számára, hogy termékeiket és szolgáltatásaikat értékesíthessék a potenciális vásárlóknak.
Gyártóként, más cégek beszállítójaként mi különbözteti meg az Ön vállalkozását a versenytársaitól? A válasz a digitális marketing.
A digitalizáció pénzt és időt takarít meg a cégek számára
Megértjük, hogy az ipari vállalkozások tulajdonosainak sok a dolguk. A digitális ipari marketing összehangolt tervezéssel, tartalommal, közösségi médiával és SEO-taktikákkal tereli az ügyfeleket vállalkozása termékeihez és szolgáltatásaihoz.
Nincs itt semmi titok. Ipari termékeket értékesítő vállalatként valószínűleg világos elképzelése van arról, hogy kik a vásárlói.
Amikor pedig a közönsége egyre inkább a digitális világban érhető el, az Ön cégének is követnie kell őket – vagy egyre súlyosabb mértékben marad le a versenytársak mögött.
A digitalizáció a B2B marketingben is alapvetővé vált
Felnőtt egy olyan nemzedék, akik egyfelől döntéshozók lettek vállalkozásokon belül, például beszerzési igazgatóként, másfelől a digitalizáció az életük része a kezdetek óta.
Ők jelentik a B2B vásárlók új erejét, mivel a 73%-uk hatással bír a döntéshozatalra, 34%-uk pedig döntéshozóként tevékenykedik. Náluk természetes elvárás, hogy a megoldásokat és termékeket online találják meg.
Sok gyártó és ipari vállalat azt gondolhatja, hogy a digitális marketing inkább a fogyasztási cikkek és a B2C felé, mint az ipari területre való, de ez nem így van. A hatékony digitális marketing minden iparágban kritikus fontosságú, és ez alól az ipari gyártás világa sem kivétel.
A digitális marketing lehetővé teszi, hogy meghatározza, hogyan keresnek ezek a vásárlók információt az interneten, majd ezt a tudást felhasználva elérje őket, amikor aktívan keresnek információt.
Vállalkozásának tehát egyértelmű ipari gyártási marketingstratégiákra van szüksége ahhoz, hogy a versenytársak fölé emelkedjen, a Teahouse Consulting pedig pontosan ebben segít Önnek!